czwartek, 6 lutego 2014

wiosenna rozdawajka w starym stylu;)


Pomyślałam, że czas najwyższy zrobić jakąś tradycyjną rozdawajkę:) A więc by wziąć udział w losowaniu tych oto kolczyków należy:)
1. oczywiście wyrazić chęć wzięcia udziału w losowaniu wpisem pod tym postem (jako że to wiosenna rozdawajka może podzielicie się ze mną jakimiś przemyśleniami dotyczącymi wiosny?ot taka wolna sugestia:)
2. Umieścić banerek na swoim blogu (jeżeli bloga nie macie może być info na fb/twiterze/pinterescie/instagramie czy innym portalu społecznościowym w tym wypadku proszę o dodanie tej informacji w komentarzu:)
3. zapisy do 20 marca - losowania dnia 21 marca czyli pierwszego dnia wiosny:) Przy okazji można mnie polubić poobserwować itp;) jednakże nie jest to obowiązkowe.
I to chyyyba wszystko:) zapraszam do zabawy ( i przypominam o rozdawajce faebookowej TU :)

***

I thought that it would be nice to make a nice old fashion giveaway:) So to take part in this little giveaway and to have a chance to win this lovely earrings you have to:
1. of course write a comment under this post ( you can just say hello or that you want to participate, or you can write something about spring, since it is spring giveaway:)
2.put a banner with a link to this post on your blog (or if you don't have a blog write a note (with a link) about this giveaway at your fb/twitter/pinterest/instagram or on whatever social-media page you can think of - if you chose that option, don't forget to mention it in the comment :)
3. You have time to 20.03.2014, i will randomly chose a winner day after. (in the meantime you can follow me on blogspot, or fb, or other social media, but it is not necessary:)
And i think it's all. I ship worldwide so friends from all over the world are welcome to take part (don't forget about my fb giveaway HERE )

19 komentarzy:

Ewelina Jaślan-Klisik pisze...

Z przyjemnością się zapiszę :) Moje wiosenne przemyślenia dopiero nastąpią wraz z nadejściem tej pory roku :) Zima to dla mnie czas hibernacji, a na wiosnę budzę się do życia jak przyroda wokół mnie :) Zdaję sobie sprawę z upływającego czasu - kolejna wiosna, kolejne urodziny :) Już nie mogę się doczekać :)

fasOLA pisze...

Ja również zapisuję się do zabawy. Kolczyki są przepiękne! Jakoś nie czekam jeszcze na wiosnę bo zimy nie ma (tzn jest ale taka bylejaka ;)
Obserwuję bloga i zamieściłam banerek na swoim - handmadebyfasola.blogspot.com
Pozdrawiam :)

Zło i Niedobro pisze...

To ja też. Kolczyki piękne jak zwykle!

Renik pisze...

Kolczyki są śliczne, a szczególnie podobają mi się te koraliki w cudnym odcieniu zieleni. W tym roku jakoś wyjątkowo czekam na wiosnę, mam tak wielką ochotę na pogrzebanie w ogródku, na wiosenne porządki, ale te póki co robię w domu. Chciałabym poczuć już zapach wiosennej ziemi i powiew wiosennego wiatru, które sprawiają, że chce się oddychać pełną piersią. A przede wszystkim czekam na taką wiosnę, kiedy będę mogła wsiąść na swoje dwa kółka i pognać radośnie w świat. :-)

ew pisze...

I ja się ustawię w kolejce :) Bardzo wiosenne te kolczyki, aż mi się cieplej zrobiło na duszy, że już ktoś pomyślał o wiośnie ;)

galeria61 pisze...

Tak cudne, że aż się proszą, aby trafiły do mnie :) Wiosną mam urodziny, więc byłby to wspaniały prezent

Chichi Sama pisze...

Co do przemyśleń na temat wiosny to chyba co roku człowiek ma coraz mniej czasu na jej podziwianie...

Staję w kolejce, a nóż widelec się poszczęści :)

baner na http://siubzdziu.blogspot.com/

Pozdrawiam serdecznie

Wyplatanki pisze...

Witaj! Uwielbiam klimat Twojej biżuterii, jest piękna, więc szybciutko ustawiam się w kolejce;) Oj jak ja bym chciała już wiosnę i troszkę promyczków słoneczka aaa i jeszcze kwitnących kwiatów w ogrodzie i bajecznie zielonej trawy;) Chyba za dużo bym chciała, bo tu ciągle szaro i szaro ;)

sylwik pisze...

i ja próbuję, piękne kolczyki :) przemyślenia odnośnie wiosny? uwielbiam jak drzewa kwitną i ptaki ćwierkają, taki wiosenny nastrój zawsze poprawia mi humor :) pozdrawiam!

Izu pisze...

Cudne! :) zgłaszam się oczywiście, banner już dodany na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
a wiosna - patrząc za okno, wydaje się, że już tu jest - choć ma jeszcze miesiąc wg kalendarza - słoneczne dni i radosny śpiew ptaków wprowadza już taki "zielony" nastrój :)

ROMA pisze...

Uwielbiam wiosenne klimaty i uważam, że Nowy Rok powinien przypadać na jakiś piękny wiosenny dzień. Jak dla mnie - to wiosna może trwać cały rok!
Zgłaszam się do zabawy i banerek zamieściłam tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

barbaratoja pisze...

Lubię czekanie na wiosnę. Potem szybciutko zamienia się w lato i ja czekam na wrzesień ;-)
Oczywiście CHCĘ.

mrumru pisze...

dopisuję się na te ślicznośći :)

co do wiosny hmm...

...zaplątał mi wiatr we włosy
zapach kwiatu polnego
co nieśmiało
wychylił małą główkę
z morza świeżej zieleni...

Ana pisze...

Prześliczne te kolczyki. Na wiosnę w sam raz :) Chętnie się dopiszę. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy http://sztukaikunszt.blogspot.com/2014/02/zapraszam-na-candy.html

Trojanda pisze...

I ja spróbuję szczęścia :)
A nuż wiosenny wiaterek zawieje karteczke z moim imieniem do Twoich rączek :)
Wiosnę uwielbiam bo budzi mnie z zimowego letargu, otwiera szeroko okna i drzwi i wraz z rześkim powietrzem wchodzi do mojego domu. Wymiata pajęczyny lenistwa, porządkuje moje szafy i pokoje, zachęca do uporządkowania swojego życia. Wnosi świeży powiew fiołków, zachwyca niewinną bielą stokrotek oraz słoneczną żółcią narcyzów, przywołuje wdzięcznie śpiewające ptaszki. Jak tu jej nie kochać? :)
Pozdrawiam cieplutko :)

Kasia pisze...

Zgłaszam się do zabawy bo kolczyki są cudowne :)
Przemyślenia na temat wiosny hmm.. może napiszę z czym kojarzy mi się wiosna. Będąc dzieckiem wypatrywałam zawsze żółtych mleczaków, niezmiernie się cieszyłam jak dostrzegałam tego pierwszego, to był dla mnie taki duży znak, że wiosna już na pewno powróciła tak samo jak włóczykij wraca na wiosnę do doliny muminków hehe :P
obserwuję Twojego bloga i dodałam baner na swoim :)

Unknown pisze...

i absolutely love spring because everything and everyone seems to awake and you can take sunbaths. i posted your amazing giveaway on twitter

https://twitter.com/Illaris3/status/444096989576577024

Unknown pisze...

Dla mnie wiosna mogłaby trwać cały rok, bo ma w sobie tyle świeżości i energii, że człowiekowi wydaje się ,ze może góry przenosić . Przynajmniej tak działa na mnie, wiec I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

To i ja ustawię się w kolejce po te wiosenne kolczyki, chociaż dobiegłam na ostatnią chwilę ;p
Bloga niestety nie posiadam, FB też nie, ale polubienie i udostępnienie banerku na FB u mojego chłopaka - Łukasz Strzelczyk
A wiosna? Wiosna to moja ukochana pora roku:)Uwielbiam, kiedy po zimowym zastoju, powoli wszystko wraca do życia i wybucha niesamowitą feerią barw :) Soczysta zieleń młodych listków, intensywne barwy wiosennych kwiatów - kolory, które aż biją po oczach po czerni, bieli i szarości zimy. Aż człowiek czuje, jak krew w żyłach zaczyna krążyć szybciej ;)
pozdrawiam cieplutko,
Karola (aries1804@interia.pl)